Vpogledi

Razširitev osnovnih storitev javnega prevoza z novim prodajnim kanalom in najboljšo uporabniško izkušnjo v digitalni aplikaciji/področje: mobilnost

torek, 23 avgust 2022
Razširitev osnovnih storitev javnega prevoza z novim prodajnim kanalom in najboljšo uporabniško izkušnjo v digitalni aplikaciji/področje: mobilnost
  • Celosten tehnični razvoj izdelka
  • Najboljša uporabniška izkušnja
  • Znižanje emisij CO2


Velik mestni ponudnik javnega prevoza je z inovativnimi storitvami iskal način, kako izkoristiti del svojega prostega voznega parka, z mislijo na najranljivejše mestno prebivalstvo – otroke in njihove starše, ki v mnogih primerih zaradi prometnih zastojev ali norih urnikov svojih otrok ne zmorejo dnevno voziti na opravke ali njihove dejavnosti.

Ineor so prosili za celoten razvoj sodobne tehnološke rešitve, posebne programske opreme ali aplikacije, prilagojene vsem napravam, ki bi integrirala rešitve za najpogostejše težave mestnega prometa. Želeli so zanesljiv sistem rezervacij ali naročnin prevoza s prilagodljivimi možnostmi plačevanja, z intuitivnim in popolnoma digitaliziranim odpremnim vmesnikom, napovedovanjem časa vožnje in izogibanjem zastojem v realnem času, najboljšo polno uporabniško aplikacijo in najvarnejšo starševsko vodeno aplikacijo s posebnimi funkcijami.

Podjetju Ineor je uspelo razviti prelomno rešitev: ne samo, da je zagotovil najboljšo uporabniško izkušnjo, ampak je tudi znižal emisije CO2 s skrajšanjem razdalje in prevoženega časa, hkrati pa zagotovil optimalne in najhitrejše potovalne čase, ki jih uporabnik zahteva predrezervacijo prevoza. Rešitev ni samo odgovor na vprašanje, kako varno in pravočasno pripeljati vaše otroke kamor koli, temveč tudi, da tudi vas pripelje na tisti sestanek v mestu v omejenem času potovanja, ki ga imate.

Rešitev je bila prikazana in odobrena s strani naročnika in nestrpno čaka na skorajšnjo uvedbo na trgu.

Tukaj lahko preberete več o rešitvi, ki smo jo razvili.

Naši vpogledi