Platforma SN&P

SpremenITi – za to potrebujete veliko časa. Skozi leta je veliko podjetij nabralo specifične programske rešitve in mnoge med njimi je treba posodobiti, optimizirati ali spremeniti. Toda kako jih pregledno imeti na enem mestu? Kako naj jim dodamo vrednost, da bodo prihranile čas in trud pri vsakodnevnem pregledovanju pomembnih poslovnih podatkov? Pri podjetju Ineor smo razmišljali o tem in imamo odgovor.

Kako delujemo? Smo točni? Smo v okviru proračuna? Smo usklajeni z našo strategijo? Obstajajo odgovori, o katerih razmišljamo vsak dan. Prihranite čas in sestanke ter dopustite, da tehnologija v prihodnosti dela za vas.

Ineor SN&P je zelo prilagodljiva, preprosta za uporabo in revolucionarna platforma, ki uporabniku omogoča učinkovito načrtovanje, upravljanje in spremljanje vseh poslovnih operacij.

Podpirata jo funkciji strojnega učenja in umetne inteligence (izbirno), s čimer lahko celotnemu ekosistemu omogočite, da deluje čim bolj pametno in učinkovito.

V trenutku lahko različne poslovne aplikacije sestavite v popolnoma novo stvaritev, ki omogoča bogat in informiran pregled, ključne kazalnike uspešnosti in podatke, ki jih potrebujete na enem mestu. V neskončnost lahko dodajate vse, kar potrebuje vaša prihodnosti. SN&P je platforma, ki podpira moto o tehnologiji prihodnosti podjetja Ineor.

Upravljajte svoje podjetje na svojstven način z uporabo platforme SN&P:

pregledno organizirajte, spremljajte in upravljajte vse projekte in postopke svojega podjetja na enem mestu,

izboljšajte sodelovanje med ekipami in oddelki in povečajte produktivnost,

preoblikujte projektne podatke v uporabne vpoglede,

odločajte se na podlagi dejstev in poročil,

povečajte proračunske prihranke,

skrajšajte čas uvedbe izdelka na trg,

prilagodite svojo platformo, da bo najbolje ustrezala vašim potrebam.

KAR ŽELITE – SPREMENITE

Platforma SN&P ima vrsto najpogosteje uporabljenih korporativnih in vodstvenih aplikacij, vendar jo lahko dodatno razširite, s čimer koli želite (izbirna dodatna uvedba s programskim vmesnikom).

OLAJŠAJTE SI ŽIVLJENJE.
IMEJTE VSE NA ENEM MESTU.

Aplikacije znotraj platforme SN&P

Načrtujte, izvajajte in spremljajte projekte:
  • hiter pregled projekta v različnih pogledih (gantogram itn.);
  • dodeljevanje in prednostno razvrščanje nalog;
  • določanje časovnih načrtov projektov, mejnikov, ciljev, proračuna itn.;
  • obveščanje o doseganju omejitev proračuna, časa itn.;
  • ocenjevanje tveganja;
  • izbiranje projektov za nadaljevanje in projektov za preklic;
  • ustvarjanje poročil za projekte.

Zagotovite si celotno sliko in uskladite svoje strategije v aplikaciji Strategy:
  • organizirajte in upravljajte ukrepe in cilje;
  • spremljajte napredek tekočih projektov in pregledujte poročila o zaključenih projektih;
  • povežite svoja dejanja z zunanjimi viri podatkov, kot je JIRA;
  • uporabite grafično nadzorno ploščo za preprost pregled in razumevanje vseh podatkov v aplikaciji.

Popolnoma prilagodljiv, da ustreza vsakemu delovnemu toku:
  • novi, grafični način za ustvarjanje in shranjevanje delovnega toka;
  • nadomesti visokokodne transakcije z grafičnim prikazom;
  • uporabnikom omogoča ustvarjanje delovnega toka na bolj intuitivne načine;
  • konfiguriranje objektov v formatu JSON.

Pretvorite projektne podatke v uporabne vpoglede:
  • uporabniki lahko konfigurirajo integracijo sistema JIRA, zunanjo storitev ali integracijo podatkovne zbirke;
  • uredite dostop do drugih virov, ki so povezani s projekti;
  • zberite visokokakovostne, uporabne podatke, ki so nato pripravljeni za analitiko;
  • preprost in intuitiven vmesnik in nadzorna plošča, zaradi česar je uporabniku izjemno prijazen.

Poskrbite, da bodo vsi usklajeni in upravljajte njihove račune:
  • dodelite naloge in pooblastila;
  • dodelite vloge in pravice, da bo vaša ekipa lahko dostopala do skupnih projektov.

Zagotovite si celotno sliko s popolnim pregledom nad ključnimi informacijami vašega podjetja:
  • uporabniško nastavljiva nadzorna plošča za predstavitev vseh poslovnih vidikov podjetja: od financ, operacij, logistike, lokacije, človeških virov, dokumentov in oddelkov, do trženja, prodaje, tveganj in drugih dejavnosti, ki jih morda opravljate.

Če želite jasnejši pregled nad svojo organizacijo, preklopite na aplikacijo Hierarchy, ki ponuja preglednejši pogled na poslovna pravila vašega podjetja, vidike, odnose, enote itn.